Nastybishop
Πορνεία και κοινωνική υποκρισία.
2093 αναγνώστες
Σάββατο, 3 Μαΐου 2008
11:52

Λένε ότι η πορνεία είναι το αρχαιότερο επάγγελμα. Ωραία και τι αποδεικνύει αυτό, εκτός του ότι η πορνεία εξυπηρετεί μια κοινωνική αναγκαιότητα, για αυτό είναι και τόσο επίμονη η παρουσία της στο πέρασμα των χρόνων;

Ακριβώς εδώ πηγάζει κάτι το οξύμωρο: αφου η πορνεία εξυπηρετεί μια ανάγκη της κοινωνίας, με άλλα λόγια δηλαδή είναι χρήσιμη, γιατί η κοινωνία την καταδικάζει ηθικά, την αφήνει στο περιθώριο και την περιφρονεί; Συνήθως το χρήσιμο το επαινούμε, όχι το χλευάζουμε....Η λύση του αινίγματος είναι όμως αυτή: η κοινωνία έχει ανάγκη τόσο τις υπηρεσίες της πορνείας όσο και ταυτόχρονα να τις περιφρονεί.

Το γιατί το καταλαβαίνουμε, μέσω μιας σύντομης ιστορικής αναδρομής των θεσμών της σεξουαλικότητας. Υπήρχαν εποχές που το pater incertus δεν ενοχλούσε κανέναν. Ήταν εκείνες οι άγριες εποχές της βαρβαρικής ελευθερίας  που όταν αντικαταστάθηκαν από την εποχή του πολιτισμού, της ιδιοκτησίας και του κληρονομικου δικαίου, το pater incertus (δηλαδή η αβεβαιότητα του ποιός είναι ο πατέρας) έγινε πλέον μη αποδεκτή. Σχηματίστηκε τότε, πάλι απο κοινωνική αναγκαιότητα (μα τα πάντα δημιουργούνται εξαιτίας κάποιας αναγκαιότητας) ο θεσμός της συζυγικής πίστης. Και ταυτόχρονα επειδή οι άνδρες σε καμμία περίπτωση δεν ήθελαν, ούτε θέλουν, να απωλέσουν την σεξουαλική τους ελευθερία: η πορνεία. Τέλος για να μην μπουν σε πειρασμό οι "καλές" γυναίκες να ακολουθήσουν το παράδειγμα των "κακών", οι τελευταίες στιγματίστηκαν....ένα είδος δηλαδή κοινωνικού αντικίνητρου έτσι ώστε να προφυλαχθεί η αγνότητα των συζύγων.

Μέσα από αυτό το πρίσμα: τι θα έκανε μια κοινωνία ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ (όχι η δική μας σίγουρα); Πολύ απλά είτε θα αποκαθιστούσε κοινωνικά το επάγγελμα της σαρκικής ηδονής ή θα έβρισκε τρόπο να το παύσει. Τι κάνει στην πραγματικότητα; Τίποτε από το δύο. Σιωπηλά το αφήνει να υπάρχει στο σκοτάδι.... άλλωστε την κάνει την δουλειά του, μας εξυπηρετεί και  σε τελική ανάλυση τα θύματα αυτής της σαρκικής δουλεμπορίας δεν είναι "οι δικές μας γυναίκες, αδερφές, μανάδες" κάτι περιθωριακές είναι....

Σχόλια

03/05 12:51  CANYON
5*...
03/05 13:21  elenitsa 1
Που ειναι γυναικες,αδερφες,μαναδες καποιων.Δεν φυτρωσαν!Οσοι βολευονται να εθελοτυφλουν,ας το κανουν με την ησυχια τους.Η πραγματικοτητα δεν αλλαζει,το ιδιο αδυσωπητη θα παραμεινει.
03/05 13:26  apostel
Ελιοτ Σπίτσερ, δραστήριος, υπερήφανος, εριστικότατος με αλαζονική συμπεριφορά(βρε τι μου θυμίζει;)
O άτεγκτος πρώην Σερίφης της Wall street, ο πρώην γενικός εισαγγελέας που είχε κυνηγήσει με λύσσα κυκλώματα πορνείας και μεγάλες τράπεζες για αθέμιτες πρακτικές, ήταν ο ίδιος πελάτης πορνείου πολυτελείας.
Oι ομοσπονδιακές αρχές τον εντόπισαν με τη χρήση των μεθόδων που ο ίδιος είχε εισαγάγει ως εισαγγελέας: παρακολούθησαν τις κινήσεις τραπεζικών λογαριασμών και υπέκλεψαν τα τηλεφωνήματά του , αναπόφευκτα ανακοίνωσε την παραίτησή του.
Το αμάρτημα που <<έφαγε>> τον Σπίτσερ, δεν είναι τόσο ότι απάτησε τη γυναίκα του και ότι πλήρωσε για έρωτα, ήταν η υποκρισία …. ο ίδιος έκανε αυτά που δεν συγχωρούσε σε άλλους.

03/05 13:30  Nastybishop
Οι πόρνες κατά μεγάλη πλειοψηφία προέρχονται από αδύναμες κοινωνικές ομάδες: μετανάστες, φτωχοί, τραβεστί κτλ. Ομάδες δηλαδή που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να αξιώσουν κάποια αντίσταση.
Αυτό όμως που εξοργίζει πραγματικά είναι η αναισθησία πολλού κόσμου που προκειμένου να έχει την συνείδηση του ήσυχη υιοθετεί το δόγμα "τα θέλουν και τα κάνουν" αρνούμενοι πεισματικά να δουν την γενεσιουργό δύναμη του φαινομένου, την κοινωνική ερμηνεία του, τις επιπτώσεις του. Είναι μια πολυ επιφανειάκη προσέγγιση της πορνείας που ασυνείδητα έχει έναν και μόνο στόχο ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ! αλλά χεχε για αυτό είναι εδώ ο nastybishop :)
03/05 13:31  Nastybishop
5* apostel
Ακριβώς αυτό εννοώ!
03/05 13:32  Nastybishop
Ακριβώς μα ακριβώς αυτό.
Οι καθωσπρέπει ισχυροί θέλουν:
α)Να κυνηγούν την πορνεία.
β)Να υπάρχει η πορνεία.
03/05 13:40  haros
φιλε βρωμοεπισκοπε,ολα σχετικα ειναι...οπως δεν το ριχνουν στα ναρκωτικα ολοι οσοι αντιμετωπιζουν αδιεξοδα στην ζωη τους,οπως δεν το ριχνουν στις κλοπες ολοι οσοι δυσκολευονται να τα βγαλουν περα με το μεροκαματο,ετσι και δεν το ριχνουν στην πουτανια ολες οσες αδικηθηκαν απο την κοινωνια η την ζωη...ολα τα παραπανω ειναι ευκολοι δρομοι,δικαιωμα του καθενος να επιλεξει τον δικο του,αλλα η ηθικη δικαιωση των παραπανω επιλογων,αδικει οσους και οσες αγωνιζονται με αξιοπρεπεια και κανουν το σκατο τους παξιμαδι για να επιβιωσουν..χρησιμοτατες οι πουτανες,πολλες ειναι και αντρες του εαυτου τους,αλλα παραμενουν πουτανες,που δεν φτανουν ουτε στο νυχακι μιας κοπελας που δουλευει με τρεις και εξηντα στην φαμπρικα για να ζησει...
03/05 13:47  Nastybishop
Haros μην αφήνεις να σε παρασέρνει η ηθικολογία της αστικής τάξης των ελιτιστών. Γεμάτα είναι τα μπουρδέλα από καθως πρέπει κύριους οι οποίοι της αποκαλούν "πουτάνες" και ύστερα τρέχουν στην βρώμικη αγκαλιά τους...

Επίσης με παρεξήγησες σε κάτι. Δεν υποστήριξα την ηθική τους δικαιώση απλά. Είπα ότι μια κοινωνία που σέβεται τον εαυτό της θέτει:

ΗΘΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ Η ΠΑΥΣΗ της πορνείας

όχι το ενδιάμεσο, να τις βρίζουμε δηλαδή αλλά να τρέχουμε σε αυτές. αυτο είναι υποκρισία. Αν τις θεωρείς χρήσιμες για κάποιο λόγο (αλήθεια για ποιόν;) τότε οφείλεις να τις δικαιώσεις στην συνείδηση σου.
03/05 13:54  Bluesman
Γειά σου Χάρε, ήρθες και ζωντάνεψε το Φόρουμ...
www.bourdela.com/
Νάστυ για την ενημέρωσή σου...
03/05 14:04  haros
βρε συ επισκοπε,δεν τις θεωρω απλως χρησιμες,αλλα χρησιμοτατες,μην μπερδευεσαι,πολλα μπορει να ειμαι ,αλλα οχι υποκριτης...
το να θεωρεις κατι χρησιμο,(δεν μπορει να υπαρξει κοινωνια χωρις πουτανες,ουτε ποτε υπηρξε)δεν σημαινει ντε και καλα οτι πρεπει να το δικαιωνεις και ηθικα,και οι ρουφιανοι ειναι απολυτως απαραιτητοι και χρησιμοι στην διοικηση μιας επιχειρησης,αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει και να τους αποκαθιστουμε ηθικα και τυπικα,ας κανουν οι κοπελες την δουλεια τους,να μην τις κυνηγαει κανεις ιαβερης,αλλα οχι και να το ριξουμε στην δικαιωση της επιλογης τους,ειναι σαν να λεμε οτι ειναι απλως ενα επαγγελμα,ενω ειναι το ακρατο σημειο ξεπεσμου(ηθικου και σωματικου)για μια γυναικα,το οτι ειναι αποαραιτητο ειναι αλλο καπελο..
03/05 14:08  Nastybishop
Ωραιά θεωρείς ότι η πορνεία είναι το άκρατο σημείου ξεπεσμού. Συμφωνώ. Θέλεις σαν κοινωνιά, σαν κράτος να κάναμε μια προσπάθεια παύσης της εκπόρνευσης; Είναι εύκολο μην νομίζεις.
Λοιπόν θα σε έβρισκε σύμφωνο μια τέτοια προσπάθεια ΕΞΑΛΕΙΨΗΣ της πορνείας;
03/05 14:13  haros
..οχι,παλι το παρεξηγησες..εννοω οτι ειναι το ακρατο σημειο ξεπεσμου για τις ιδιες τις πουτανες,καθολου δεν θα ηθελα την καταργηση της πορνειας,ουτε και ειναι εφικτη,οπως σου ειπα,το αποτελεσμα της ρουφιανιας πχ,πολλοι αγαπησαν,κανεις ομως δεν εκτιμα εναν ρουφιανο,ετσι και με τις πουτανες,το προιον της δουλειας τους ολοι το εκτιμουν(ρε σεις φανταροι δεν κανατε εσεις???),δεν βρισκω ομως τον λογο να εκτιμουν τις ιδιες...
03/05 14:23  Nastybishop
Άρα λοιπόν έχουμε και λέμε:

α) Θεωρείς τις πόρνες χρήσιμες, δηλαδή έμμεσα ή άμεσα ότι βελτιώνουν την κοινωνική ευημερία.

β) Λόγω του α) θέλεις να συνεχίσουν να υπάρχουν αφου προσφέρουν

γ) Παρόλο των α) και β) τις θεωρείς βρώμικες, αισχρές κτλ. Δεν χαίρουν καμμίας εκτίμησης...

Επειδή ακριβώς έτσι σκέφτεται χιλιάδες κόσμος, είναι και ο λόγος που η πορνεία είναι εισαγόμενη...θέλουμε βλέπεις την βρωμοδουλεία να μην την κάνουν οι δικές μας γυναίκες, αδερφές, φίλες κτλ. αλλά των άλλων...για αυτό το λόγο η πολιτεία ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ, κάνει δηλαδή τα στραβά μάτια στους δουλεμπόρους που τις φέρνουν στην ελλάδα (και ξέρεις με τι μεθόδους...ξύλο, βιασμούς, απειλές κτλ).

Η πόρνη που "ανακουφίζει" τον κακομοίρη τον φαντάρο πρώτα έχει φάει το ξύλο της χρονιάς της από έναν ελληνάρα νταβατζή και έχει ξεπαρθενευτεί βιαία (βιαστεί) απο δαύτον "για να στρώσει" και να είναι έτοιμη για δουλειά, της οποίας οι πρόσοδοι βέβαια δεν πηγαίνουν στην ίδια...


Μμμμμμ ωραία...κοινωνιά έχουμε, να τη χαιρόμαστε!
03/05 14:27  Nastybishop
Απλά κάτσε και αναλογίσου αν συνάδουν τα
α) β) γ) που σου έθεσα. Θα δεις πως όχι. Θα δεις πως κρύβουν μια αντίφαση,,,

Πάντως είναι φυσικό να διαφωνείς. Είναι η αντανακλαστική αντίδραση. Όταν το σκεφτείς καλύτερα, μεστώσουν δηλαδή αυτές οι σκέψεις, ίσως να αλλάξεις γνώμη.
03/05 14:27  apostel
Δημήτρη έστω λοιπόν ότι η πόρνη είναι μια παλιοβρώμα, αηδιαστικό γύναιο, κατάπτυστη εγκληματίας. Είναι όμως ηθικά και νομικά είναι υπαρκτή η έννοια του ηθικού αυτουργού, θα έπρεπε να αποδίδεις τους ίδιους χαρακτηρισμούς στον μπαμπά, που δεν θέλει ο γιόκας του να βγάλει σπυράκια και τον γιόκα, που ανακάλυψε ξαφνικά το πτηνό του.
03/05 14:31  Nastybishop
Αυτό που λείπει στις κοινωνίες μας γενικά είναι η ενσυναίσθηση (δηλαδή η ικανότητα να μπαίνουμε στα παπούτσια του άλλου, η δυνατότητα να αισθανόμαστε τα συναισθήματα του).
Στο προκειμένο παράδειγμα: Πως θα αισθανόμασταν αν μια γυναίκα που αγαπάμε κατέληγε να είναι πόρνη; Θα μας άρεσε; Τι θα σκεφτόμασταν;
Σκεφτείτε λοιπόν ότι και αυτές οι γυναίκες έχουν αδερφούς, πατεράδες κτλ. θα θέλατε να είσασταν στη θέση τους;
03/05 14:32  apostel
La Traviata …παραστρατημένη αλλά πολυαγαπημένη

www.youtube.com/watch?v=wPytdDNYuPc

03/05 15:25  Manta ray
Φίλε Επίσκοπε 5* για όλο σου το σκεπτικό.
03/05 17:48  haros
..λοιπον φιλοι,με κατηγορειτε οτι παγιδευομαι σε στερεοτυπα,ενω πολυ φοβαμαι οτι αυτο συμβαινει με εσας...
ο μυθος της εντιμου πλην βιασθεισας η εξαναγκασθεισας πορνης,και δη εισαγομενης,ειναι καλος για τα λαικα αναγνωσματα,αλλα οχι για την παρουσα συζητηση...ολες θελοντας να δικαιολογησουν την καταντια τους,εφευρισκουν αναποδραστες καταστασεις και δηθεν εξαναγκασμους(οχι οτι σε ενα βαθμο δεν υπαρχουν και αυτα),γιατι δεν θελουν να παραδεχτουν δημοσιως οτι το μεροκαματο που βγαζει η ομοεθνης τους σφουγγαριζοντας τα σπιτια μας(με αξιοπρεπεια και φθειροντας τα χερια της),αυτες το βγαζουν σε ενα τεταρτο..ειναι η ευκολη λυση, ρε παιδια,αρκει να μην εχεις ηθικες αναστολες,μου θυμιζουν οσους την κανουν απο την θητεια τους,με τρελλοχαρτο,και ισχυριζονται οτι το εκαναν επειδη το στρατοκρατικο συστημα δεν τους ταιριαζει ως κοσμοθεωρια...
οσο για ελληνιδες και αλλοδαπες δεν βρισκω διαφορα,παλαιοτερα ηταν ολες ελληνιδες,τωρα ειναι αλλοδαπες,αυτο δεν αλλαζει την θεωρηση των πραγματων,επειδη ειναι αλλοδαπες,ειναι και οχι κατακριτεες???επαναλαμβανω οτι τρεφω μεγαλη εκτιμηση στην αλλοδαπη που συντηρει την οικογενεια της ,κανοντας την καθαριστρια,η δουλευοντας σε ενα εργοστασιο,αλλα δεν βλεπω γιατι θα πρεπει να εκτιμω αυτην που το δινει για καποια ευρω,και παει για αλλα...οι ιστοριες με τους νταβατζηδες κλπ,ειναι υπαρκτες,στον βαθμο που αυτες οι κοπελλες αποδεχτηκαν οτι με αυτο τον τροπο θα βγαζουν το ψωμι τους...εν πασει περιπτωσει,ας διαφωνουμε,καλο μας κανει,ο καθενας εχει τον τροπο που σκεπτεται...(παντως μην το θετετε σε ρατσιστικη βαση,τι ελληνιδες ,τι αλλοδαπες,για μενα η αξιοπρεπεια δεν εχει εθνικοτητα...)
03/05 18:10  Nastybishop
Το πρόβλημα hare ξέρεις ποιό είναι;
Ότι ενώ συμφωνούμε ότι η πορνεία είναι κάτι αρνητικό, κατί το οποίο δεν θέλουμε να υπάρχει.
Εσύ υποστηρίζεις, εμμέσως πλήν σαφώς, ότι δεν πρέπει να κάνουμε τίποτε να το θεραπεύσουμε! Λες ότι ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει (μας εξυπηρετεί) και ύστερα λες ότι ΠΡΕΠΕΙ να τις περιφρονούμε.

Στον συνδυασμό αυτών των δύο ΠΡΕΠΕΙ έγκειται η διαφωνία μας.

ΥΓ1. Επιπλέον η κατάσταση που περιέγραψα δεν είναι καθόλου λαϊκος μύθος, αλλά η στάνταρ μεθοδολογια κατασκευής ιερόδουλων. Μόλις το βρω θα αναρτήσω ρεπορταζ της ελευθεροτυπίας πάνω σε αυτό...
ΥΓ2. Αντίθετα μύθος είναι η άποψη ότι "τα θέλουν και τα κάνουν". Που εξυπηρετεί αυτός ο μύθος; Μα φυσικά να "ανακουφιζόμαστε" πάνω τους, δίχως κακή συνείδηση (τύψεις).
03/05 18:27  Nastybishop
Μερικά στατιστικά που μόλις βρήκα:
Το 2002 υπήρχαν στην Ελλάδα 17200 πόρνες που:

α) Ήταν αλλοδαπές
β) Προωθήθηκαν από δίκτυα διεθνούς σωματεμπορίας και παρέμειναν υπό το έλεγχο κυκλωμάτων, δίχως την δυνατότητα επιλογής.

Πηγή: "Διεθνική σωματεμπορία και εξαναγκαστική πορνεία στην Ελλάδα το 2002" του Γρ. Λάζου

ΥΓ. Θα ακολουθήσει άρθρο πάνω στο trafficking...όπου θα δούμε κατά πόσον αυτές οι κοπέλες είναι τεμπέλες που απλά βαριούνται να δουλέψουν στην φάμπρικα...
03/05 18:31  Nastybishop
Α και να συμπληρώσω...δογματισμοί μακρία από έμενα. Μου αρέσει η αντιπαράθεση και η αντίθετη η γνώμη. Πάντα βγαίνουν με αυτόν τον τρόπο γόνιμα συμπεράσματα.
03/05 18:37  apostel
Όσον αφορά την Ελλάδα, οι αριθμοί σοκάρουν. Κατά την χρονική περίοδο 1990-2000, 77.500 γυναίκες και ανήλικα κορίτσια βρέθηκαν υπό καθεστώς καταναγκαστικής πορνείας σε ένα σύνολο 85.000 εκδιδομένων.
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=748948
03/05 21:56  Nastybishop
Τι να λέμε τώρα...τα νούμερα τα λένε όλα...Και αυτό στην πολιτισμένη Ελλάδα. Φανταστείτε τι γίνεται σε κάτι χώρες τύπου Ταυλανδης που οι πολιτισμένοι και ηθικοί ευρωπαιοι ψωνίζουν δεκάχρονα...
03/05 22:15  NEWYORKER
ΕΙΠΕ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ...
ο κοσμος με εκανε πουτανα, κι εγω θα κανω τον κοσμο μπουρδελο...
03/05 23:04  haros
φιλε,για να μην εχουμε παρεξηγησεις,μιλαμε για πορνεια ασκουμενη απο ενηλικες και οχι φυσικα για την καταπτυστη κατασταση της παιδικης πορνειας και του ψωνισματος μικρων αγοριων απο τους ανωμαλους ευρωπαιους στην ταυλανδη,εκει πιστευω οτι πρωτος και κυριος ενοχος ειναι ο πελατης,τις ανωμαλες ορεξεις του οποιου ικανοποιουν οι καθε λογης νταβατζηδες(υπαρχουν και πολυ λουσατοι τετοιοι στα υψηλα στρωματα της κοινωνιας..)..αυτα για να ξερουμε σε τι αναφερομαστε...οσο για καταργηση της πορνειας,ξεχνα το ,παντα υπηρξε(διαχρονικα)και παντα θα υπαρχει...
03/05 23:32  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Γράφω πολύ συνοπτικά από το σπίτι ελπίζω αύριο να βρώ χρόνο στο γραφείο. Λίγες σκέψεις λοιπόν :
1. Συμφωνώ ότι η πορνεία έχει φύλο ακριβώς για το λόγο της "πατρότητας", η οποία με τη σειρά της υπαγορεύεται από την "ιδιοκτησία του πλούτου". Δεν ήταν πάντοτε έτσι και δεν είναι παντού, ακόμη και σήμερα έτσι. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι δεν είναι διαδεμένο το να υπάρχουν "πόρνοι" με γυναικεία πελατεία νεραρής (ουσιαστικώς αναπαραγωγικής) ηλικίας. Επίπλέον από τη φύση (ίσως) και την ανατροφή της (βεβαίως) η γυναίκα δεν αντλεί εύκολα ικανοποίηση από "one hour stands".
2. Προτείνω όμως (σε αντίθεση με τους προλαλήσαντες) να προσεγγίσουμε το θέμα ψυχρά. Χωρίς συναισθηματισμούς, προκαταλήψεις και "ηθικές παρωπίδες".
Αυτό φερ' ειπείν σημαίνει να αγνοήσουμε (προσωρινώς) το πρόβλημα του traficking ! Προχθές μόλις απεκαλύφθη η ιστορία με "δούλους" εργαζόμενους στην Ισπανία... Πορτογάλους δε όχι "τριτοκοσμικούς". Να υπενθυμίσω επίσης τις σχεδόν αντίστοιχες συνθήκες στις οποίες "ζουν" και εργάζονται μεγάλα πλήθη μεταναστών στα "προηγμένα" κράτη και στην Ελλάδα...
3. Ας επικεντρωθούμε λοιπόν μόνο στις περιπτώσεις "ελεύθερης" απόφασης. Δηλαδή χωρίς προσωπικό, αλλά "κοινωνικό" καταναγκασμό.

(σας περιμένω και θα συνεχίσω..)
04/05 00:03  Manta ray
Ας προσεγγίσουμε λοιπόν το θέμα όπως - σωστά - θέτει ο κ. Τριαντάφυλλος, μια και για τα υπόλοιπα ανοιγόμαστε πάρα πολύ. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποια/ος (ανάλογα με τις κοινωνικές συνθήκες...) που ενοικιάζει το σώμα της/του για σεξουαλικούς σκοπούς ΠΡΕΠΕΙ, όπως γράφηκε από φίλο παραπάνω, να περιφρονείται γι' αυτό. Νομίζω είναι ένα από τα κατάλοιπα του πλέγματος ενοχής γύρω από το ανθρώπινο σώμα και την ερωτική λειτουργία, που έχουν δημιουργήσει ανά τους αιώνες οι μονοθεϊστικές κυρίως θρησκείες στην προσπάθειά τους μέσω αυτών να μαζεύουν υπηκόους.

Για παράδειγμα μπορώ να αναφέρω την θέση των εταίρων στην αρχαία Ελλάδα (δεν επεκτείνομαι γιατί πιστεύω ότι δεν χρειάζεται).

Και επίσης, γιατί θα έπρεπε να περιφρονείται μια εταίρα που νοικιάζει το σώμα της, και όχι ένας εργάτης που νοικιάζει τα μπράτσα του στο εργοστάσιο ή στην οικοδομή, ή ένας επιστήμονας που νοικιάζει το μυαλό του σε μια πολυεθνική. Με βάση ποιό κριτήριο λοιπόν (πέραν του ηθικολογικού που ανέφερα προηγουμένως) μπορούμε να καταδικάζουμε τον έναν δοξάζοντας τον άλλον, απλά επειδή πρόκειται για διαφορετικά μέρη του σώματος;

Αν όμως θέλετε να εξετάσουμε το κατά πόσο εν γένει η μισθωτή εργασία αποτελεί μια μορφή "εκπόρνευσης" ή σκλαβιάς, αν θέλετε (και παρακαλώ να μην θεωρήσετε το ηθικολογικό στοιχείο ως κυρίαρχο σε αυτό, εννοώ απλά το να νοικιάζεις το σωματικό ή διανοητικό σου δυναμικό σε όποιον προσφέρει τα περισσότερα), που θα πρέπει να καταδικάσουμε γενικότερα, είμαι σύμφωνος και διαθέσιμος προς ανταλλαγή απόψεων, αγαπητοί φίλοι.
04/05 10:16  Nastybishop
Φίλε Haros και φιλε Τριαντάφυλλε. Όπως μπορείτε να δείτε από τα στοιχεία που παρέθεσε ο αποστελ, η συντριπτική πλειοψηφεία των ιερόδουλων είναι θύματα σωματεμπορίας. Μιλάμε για ποσοστο πάνω απο 90%...το οποίο ΑΜΕΣΑ και με βίαιους τρόπους εξαναγκάστηκε στην εκπόρνευση (στην Ελλάδα!). Άρα μπορείτε να μου τεκμηριώσετε που ακριβώς βλέπετε την ελεύθερη επιλογή; (που ακόμα και στο υπόλοιπο εξαιρετικά μειοψηφικό ποσοστό πάλι είναι αμφίβολο κατά πόσο έγινε και ασκείται υπό καθεστώς επιλογής...).

Είναι απλά συντριπτικά τα στοιχεία.
04/05 10:18  Nastybishop
Συνεπώς στην πράξη ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ καμμία ελεύθερη επιλογή απλά δουλεμπόριο.
04/05 10:29  Nastybishop
και πιστεύω ότι μια μη υποκριτική κοινωνία οφείλει να πράξει είτε αυτό που προτείνει ο Μαντα (πλήρης αποενοχοποίηση), είτε να προσπαθήσει να την παύσει.
Οτιδήποτε άλλο συνιστά στρουθοκαμηλισμό, ήτοι τοποθέτηση του προβλήματος "κάτω από το χαλί".
04/05 18:14  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
1. Προσπάθησα να διαχωρίσω κάπως τα 3~4 ζητήματα, τα οποία αναμεμιγμένα θέτει η εισήγηση. Ο (η?) Μάντα κινήθηκε σε αυτή την κατεύθυνση αλλά ο οικοδεσπότης τα "ξαναμπουρδούκλωσε".
2. Ας συζητήσουμε λοιπόν για το ζήτημα της "ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ πορνείας". Παρότι δεν έχω εμπιστοσύνη στα αποτελέσματα των στατιστικών, τα οποία δεν αποτυπώνουν την "παραπορνεία" (κατά το παραοικονομία) δέχομαι ότι είναι το σαφώς (ποσοστιαίως) μεγαλύτερο.
3. Μόνο που... επ'αυτού η όποια συζήτηση περιττεύει !... Η δουλεία έχει καταργηθεί εδώ και αιώνες εις την Ευρώοη τουλάχιστον. Ο τόνος είναι στο <καταναγκαστική> επομένως και όχι στο πορνεία, το οποίο αποτελεί απλό προσδιορισμό "εξειδίκευσης"...
4. Αυτή η "εξειδικευση" δικαιολογημένως μας φορτίζει συναισθηματικά, αλλά δεν έχει ουδεμία σημασία !... Ας παραθέσω δύο παραδείγματα για να γίνω κατανοητός : Τι θα λέγατε για <καταναγκαστική> εργασία από σκλάβους σε ορυχεία αμιάντου ή σε καθαρισμό πυρηνικών αντιδραστήρων (γυμνοί και μέσα εννοείται...) ?... Τι θα λέγατε για εκκαθάριση ναρκοπεδίων από σκλαβάκια τα οποία οδηγούνται εκεί για να παίξουν τοπί ?...
5. Τι κοινό έχουν τα παραπάνω ? Ότι είναι αποκρουστικά, τερατώδη, "ανήθικα" ?... ΟΧΙ, είναι "απλώς" <παράνομα> !... Επομένως το δίλημμα "αποενοχοποίηση" ή ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ δεν υφίσταται !
6. Παραμένει το ερώτημα <ΠΩΣ κατάργηση>. Εδώ σας θέλω, διότι η ειλικρινής αλλά αφηρημένη "πολιτική βούληση" δεν αρκεί. Ούτε και η ειλικρινής προσπάθεια "καταστολής". (αν τα προηγούμενα ήταν δυνατόν να υπάρξουν...).
7. Διότι εάν υπάρχει μία υπαρκτή "ανάγκη" θα καλυφθεί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ... βλέπε ποτοαπαγόρευση, ναρκωτικά,.. με μεγαλύτερες τιμές, οι οποίες θα ενσωματώνουν το μεγαλύτερο κίνδυνο.
8. Δύο (παράλληλα) εργαλεία προτείνω :
α) την "εξάλειψη της ανάγκης"
β) την "κοινωνική διαπαιδαγώγηση" περί μη "αποδοχής προϊόντων εγκληματικής δραστηριότητας", η οποία βεβαίως από μόνη της είναι (ήδη) βαρύ αδίκημα !... (προφανώς δεν αναφέρομαι μόνο σε προϊόντα πορνείας).
9. Δύσκολο ε !... τι να κάνουμε τα εύκολα είναι για τα "μ
04/05 18:19  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
9. Δύσκολο ε !... τι να κάνουμε τα εύκολα είναι για τα "μπαλκόνια" (νύν "παράθυρα")... Εκτός αν δεχθούμε την "αναγκαιότητα της ανάγκης" και επιλέξουμε τη λύση "τα μπουρδέλα κρατικά, να γαμάει η εργατιά"...
05/05 17:16  Nastybishop
Ρε παιδιά που εξαφανίστηκε το κείμενο μου ξέρει κανείς;
05/05 20:18  haros
ναστυ,εδω και ωρες επικρατει το απολυτο μπαχαλο στο φορουμ και στα μπλογκς,ας ελπισουμε να επανελθει,εχουν φυγει οχι μονο κειμενα,αλλα και πολλα ποστ στο φορουμ...
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
12 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog



Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις