Nastybishop
Λαϊκός αθλητισμός τώρα!
1077 αναγνώστες
Σάββατο, 5 Απριλίου 2008
02:27

Εμένα προσωπικά δεν μου προκάλεσε καθόλου έκπληξη η σημερινή είδηση, ότι σχεδόν ολόκληρη η εθνική ομάδα άρσης βαρών πιάστηκε ντοπαρισμένη. Γιατί μην μου πείτε ότι εδώ και καιρό δεν σας έχει κάνει εντύπωση, πως μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα με ανύπαρκτες υποδομές λαϊκού αθλητισμού, γνωρίζει τόσες αθλητικές επιτυχίες και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο; Φαίνεται ότι οι ιθύνοντες πίστεψαν ότι ο δρόμος της δημιουργίας υποδομών που θα οδηγούσαν στην ευρεία συμμετοχή των πολιτών στον αθλητισμό και κατ'επέκτασην, ως παραπροϊόν, στον πρωταθληματισμό, είναι πολύ μακρινός και δύσβατος. Άρα ας τον παρακάμψουμε....

Και μην αρχίσετε τώρα και μου γράφετε για σκοτεινά ανθελληνικά συμφέροντα που μας χτυπούν κάτω από τη μέση. Γιατί ακόμα και αν η θυματοποίηση αποτελεί πολλές φορές ένα καταπραϋντικό της κακής συνείδησης, ουδέποτε βοήθησε κάποιον να βελτιωθεί, να γίνει καλύτερος. Και εγώ αυτήν την στιγμή, θέλω στην χώρα μου να αλλάξουν τα κακώς κείμενα και όχι να ταμπουρωθούμε πίσω από "θυματικές" δικαιολογίες όπως η προηγούμενη ή ακόμα χειρότερα πίσω από "νηπιακές" σαν αυτήν που όλο και πιο πολλοί ψελλίζουν: "όλοι πέρνουν ντόπα". Αν όλοι πέρνουν ντόπα, ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ. Τόσο απλά...

Δίοτι φίλοι μου, ευτυχώς ή δυστυχώς δεν είμαι τόσο...πρόβατο, για να πανηγυρίζω "χημικά" μετάλλια ελληνοποιημένων αθλητών. Δεν πρόκειται τέτοια μετάλλια, να κάνουν την ζωή μου καλύτερη. Η ζωή μου θα γίνει καλύτερη, αν γεμίσει ο τόπος γήπεδα και αθλητικά κέντρα, αν δημιουργηθούν πράσινα πάρκα για να μπορώ να πηγαίνω για ποδήλατο ή τρέξιμο, αν στα σχολεία και στα πανεπιστήμια διδάσκεται με σοβαρό τρόπο ο αθλητισμός, αν οι αξίες και οι αρετές του αθλητισμό διαχυθούν και γίνουν κομμάτι της ευρύτερης κουλτούρας μας, αν εν τέλει αποκτήσουμε ΛΑΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ.

Και τότε κύριοι, να ξέρετε ότι θα γεννηθούν και οι υπερπρωταθλητές που ονειρεύεστε, αλλά ακόμα και αν δεν γίνει αυτό, εμείς πάλι κερδισμένοι θα είμαστε!

Σχόλια

05/04 03:40  ΓΙΩΡΓΟΣΤ
Μηπως σε χαλασε και το οτι ειμαστε πρωταθλητες ευρωπης στο ποδοσφαιρο και στο μπασκετ και'κει ντοπε πηγαμε?και αν ναι μονο εμεις την ξερουμε την ντοπα?
05/04 04:15  Nastybishop
Το μπάσκετ είναι το μόνο άθλημα στο οποίο έχουμε παράδοση και μια κάποια υποδομή. Για αυτό και ξεχωρίζουμε, τίμια και ωραία. Στο ποδόσφαιρο απλά ήμασταν τυχεροί να ζήσουμε ένα πραγματικό θαύμα, που συμβαίνει 1/100000.

Απο εκεί και ύστερα...Δεν σε προβληματίζει που τώρα τελευταία πέρνουμε ένα σωρό μετάλλια, σε αθλήματα που δεν έχουμε καμμια υποδομή και παράδοση; Λες απλά να είναι ότι έχουμε γονίδια νικητή -που λέει η Φ.Χαλκιά- ή μήπως...Αλλά τι μήπως...εδώ πιάσανε ντοπε ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. Τι να λέμε τώρα;

Τι προτιμάς να βαυκαλίζεσαι με χημικά μετάλλια ή επιτέλους να ζεις σε μια κοινωνία όπου εσύ και τα παιδιά σου θα έχουν την δυνατότητα να χαίρονται τον αληθινό αθλητισμό;
05/04 05:43  Yannis K.
Εχεις απλα δικιο.
Πως διαολο οι επιτυχιες στον αθλητισμο μας κανουνε να μη βλεπουμε τη τυφλα μας σε σχεση με το τι ειναι πραγματικα αθλητισμος ειναι ν'απορεις.
05/04 09:34  Swearengen
Είναι σκέτη παράνοια : Οι απανταχού και εκάστοτε πολιτικοί, είναι οι μεγαλύτεροι pushers αναβολικών ουσιών. Βρίσκονται στην κορυφή μίας πυραμίδας, αφιερωμένης στη "δόξα" και "προβολή" του έθνους, μέσω (και) του αθλητισμού. "Κύριε ομοσπονδιακέ προπονητά, η Κυβέρνησις θα ευαρεστείτο τα μέγιστα εάν αποσπούσαμε μερικες διακρίσεις στην Χ διεθνή οργάνωση". Στον πάτο της πυραμίδας βρίσκονται νεαρά παιδιά, πεινασμένα, εξαθλιωμένα, αδικημένα από τη μέρα της γέννησής τους, με ΜΙΑ και μοναδική ευκαιρία να βαδίσουν στο δρόμο της "δόξας". Με το ανάλογο τίμημα, το οποίο -εκ των συνθηκών- είναι διατεθειμένα να καταβάλουν. Οι υπόλοιποι απλώς χειροκροτούμε τους δαφνοστεφανωνένους ήρωες. Με την ίδια ευκολία, θα τους παραδώσουμε τώρα στην πυρά. Μας ..."ξεγέλασαν" !
05/04 09:48  vampire
Όταν το 2004 πιάστηκαν ντοπέ ο Κεντέρης με την Θάνου οι περισσότεροι μιλούσαν για συνομωσίες. Στο μεταξύ και τυφλός να ήσουν έβλεπες ότι Θάνου έμοιαζε πιο πολύ με άντρα παρά με γυναίκα! Το θέμα βέβαια είναι τι κάναμε σαν κράτος για να εξαλείψουμε το φαινόμενο; Προφανώς τίποτα γιατί από ότι φαίνεται προτιμάμε τα μετάλλια από την αξιοπρέπεια μας αλλά και την υγεία των Αθλητών.
Σίγουρα το θέμα του ντόπινγκ είναι η μεγαλύτερη μάστιγα του σύγχρονου Αθλητισμού και αν δεν παρθούν μέτρα σε παγκόσμιο επίπεδο δεν πρόκειται να βρεθεί ποτέ λύση.
05/04 10:01  Nastybishop
Vampire καλά για την Θάνου έχεις απόλυτο δίκιο. Πολύς κόσμος την έμαθε τη Θάνου μέσα από τις παγκόσμιες επιτυχίες της, αλλά αν παρακολουθούσες στίβο από πριν, θα ήξερες ότι δεν ήταν πάντα έτσι. Θα έλεγα μάλιστα ότι μικρότερη ήταν και γλυκούλα...ε ύστερα από ένα σημείο και μετά άρχισε η μεταμόρφωση της οποίας αρχιτέκτονας ήταν...ποιός; ο Τζέκος...
05/04 10:07  Nastybishop
Δήλωση Χρ. Τζέκου: "Ντοπαρισμένοι αθλητές θεωρούνται μόνο όσοι συλλαμβάνονται από τους ελέγχους".

Ο οποίος συν τοις άλλοις είναι συνιδιοκτήτης της εταιρείας αθλητικών συμπληρωμάτων...ακούστε επωνυμία τώρα...Strength System Usa!
Μα πόσο πρόβατα είμαστε πια;;;;
05/04 10:14  Swearengen
Ώστε "γλυκούλα" η Θάνου, Πάτερ ? Τί να πω, γούστα είν' αυτά. Σε άλλους άρεσε η Βερούλη. Επί τη ευκαιρία, είναι αλήθεια ότι η Θάνου αρνήθηκε σοβαρή αμοιβή προκειμένου να παίξει σε διαφήμιση γνωστού αφρού ξυρίσματος ?
05/04 10:16  Nastybishop
Xαχα! Πολύ καλό...Κάτσε θα ψάξω στο ιντερνετ να βρω τίποτε πριν και μετά φωτό...θα δεις το πριν, δεν ήταν τόσο τρομακτικό!
05/04 10:23  Swearengen
Πάτερ, για να σου εξομολογηθώ την αμαρτία μου, εμένα καθόλου δεν με χάλαγε εκείνη η Νίκη Ξάνθου, του μήκους, θα την θυμάσαι. Καλά το πήδαγε το σκάμμα. Αυτή βέβαια δεν είχε την σταδιοδρομία κάποιων άλλων συναθλητριών της, αλλά τουλάχιστον δεν είχαν αρχίσει και να της φυτρώνουν ...ούμπαλα !
05/04 10:33  Nastybishop
Oι πιο ωραίες αθλήτριες είναι του επι κοντώ. ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ. Για του λόγου το αληθές πάρε τέκνον μου μια Ερρικα Πρεζεράκου να κολαστείς λιγάκι:
www.prezerakou.gr
05/04 10:40  Nastybishop
Όποιος συνεχίζει ακόμα να δυσπιστεί πάνω στη συνύπαρξη πρωταθλητισμού και θηλυκότητας, ας δει και αυτό να του κοπεί η μιλιά: ΥΕLENA ISINBAEVA κύριοι, θαυμάστε:
www.youtube.com/watch?v=kx2GLVHiwx4
05/04 10:40  favlos
Άσε που μπορούμε να ηγηθούμε σταυροφορίας για τον Αγνό Αθλητισμό και έτσι να περάσει ωραία στον κόσμο που σίγουρα θα ζητάει διακρίσεις...
05/04 10:42  Swearengen
Άφωνος...
Αναλογίζομαι τί χάνω τόσα χρόνια, παρακολουθώντας αποκλειστικά μαντραχαλάδες να κλωτσάνε το τόπι και Κινέζους να χτυπιούνται πάνω από ένα τραπέζι πινγκ-πονγκ.
Επί κοντώ, ε? Ωραίο άθλημα αυτό, με εκφράζει. Αυτή δηλαδή είναι -σα να λέμε-η Ελληνίδα Μπούμπκαινα ? -Κόλασις. Πόσο είπαμε ότι πάει σήμερα η ταρίφα στο Καθαρτήριο ?
05/04 10:42  Nastybishop
Θεομπαίχτη Swear, Σαρακοστή, άγιες μέρες, να με κολάζεις...
05/04 10:47  Swearengen
Εγώ σε κολάζω ρε Παπά, που μου 'χεις μαζέψει όλες τις τσόντες-αθλητριες του διαδικτύου ? -Αθλητισμός είναι αυτό ή Hardcore ? Yποκριτή. Ιησουήτη. Ιγνάτιε Λογιόλα, που τα θέλεις όλα.
05/04 10:49  Nastybishop
Και μιας που χάρη στον Σαρδανάπαλο τον swear πιάσαμε κουβέντα για γυναίκες...Το καλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει μια γυναίκα στον εαυτό της (άλλα και στον άνδρα της..) είναι να αρχίσει τον αθλητισμό. Δεν μιλάω τώρα για νερόβραστα αερομπικ και τέτοια. Μιλάω για αληθινό αθλητισμό. Στίβο, κολύμβηση, ποδηλασία και άλλα πολλά. Ζωντάνια, υγεία, ομορφία. Αντί να κάθονται λοιπόν και να χασομεράν στα κομμωτήρια και στις βιτρίνες, θα γινόντουσαν χίλιες φορές πιο σέξυ έαν μπαίναν στα γήπεδα..
05/04 10:51  Nastybishop
Βρε αφορεσμένε, θεομπαίχτη που ξεκίνησα σοβαρό θέμα για τις αξίες του αθλητισμό και με παρέσυρες στις ακολασίες...Άντε τώρα μην τα πάρω και βάλω καμμιά Κουρνίκοβα και γίνει εδώ ο χαμός..
05/04 10:55  Swearengen
Καταγγέλλω δημοσίως τον ψευδο-Επίσκοπο των blogs, αυτόν τον άθλιο και διεφθαρμένο ηδονιστή, ότι παροτρύνει τις ανυποψίαστες δεσποινίδες και κυρίες να στραφούν στον αθλητισμό, ώστε αυτός να παίρνει ανενόχλητος "μάτι", μέσω των μικροκαμερών που έχει τοποθετήσει στα αποδυτήρια. Κοπελιές, προσέξτε, είναι παγίδα του Τράγου.
05/04 10:57  Swearengen
Παπαρούπα, έ Παπαρούπα !
05/04 11:01  Nastybishop
Να και ένα παράδειγμα λαϊκου αθλητισμού ή αλλιώς πως ο αθλητισμός μπορεί να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας μας. Σε μια μικρή πόλη του Βελγίου που είχα επισκεφτεί, μου έκανε εντύπωση ότι στην κυριολεξία οι πάντες έκαναν ποδήλατο. Μικροί, μεγάλοι, γέροι η πολη ήταν γεμάτη ποδήλατα. Δείτε πόσα οφέλη:
1) Χαμηλότερο μεταφορικό κόστος
2) Λιγότερη ρύπανση
3) Υγεία/σωματική ευεξία
4) Μέσα από τους χιλιάδες ερασιτέχνες ποδηλατές όλων των ηλικιών, αυξημένη πιθανότητα να γεννηθεί και ενας Αρμστρονγκ.

Σε αντίθεση ο ελληνάρας που πάει μέχρι το περίπτερο με το αυτοκίνητο για να πάρει μπυρες και να αράξει στον καναπέ να δει μπάλα την κυριακή...
05/04 11:04  Nastybishop
Swear...δεν το ήθελα...αλλά επειδή με προκαλέσες:
www.youtube.com/watch?v=0qX7WrNhYGo&feature=related

05/04 11:05  Swearengen
Θα μας τρελλάνεις ρε Παπά ? Σιγά τον αθλητισμό που έχουν οι χαζο-Βέλγοι. Όσο για τις μπύρες, αυτοί κι αν ρουφάνε σαν κτήνη. Και βέβαια επί της "αυξημένης πιθανότητας να γεννηθεί και ενας Αρμστρονγκ", άσε καλύτερα. Αυτούς τους ζουλάς και βγάζουν το αναβολικά από το μύτη. Το κατ΄εξοχήν άθλημα ντόπας, η ποδηλασία.
05/04 11:13  Nastybishop
Δεν υπάρχει κατ΄εξοχήν άθλημα ντόπας. Απλά όποια αθλήματα βασίζονται στην δύναμημ στην ταχύτητα ή στην αντοχή, περισσότερο από όσο στην τεχνική, υπάρχει μεγαλύτερο κίνητρο ντόπινγκ.
Για παράδειγμα το κίνητρο ντοπαρίσματος είναι πολύ μεγαλύτερο σε ένα Γύρο της Γαλλίας παρά σε έναν αγώνα Mountain Bike. Kαι αυτό όχι μόνο λόγω των χρημάτων, αλλά και γιατί στο mountain είναι πολύ πιο σημαντικός ο ρόλος της τεχνικής.
05/04 11:17  Nastybishop
Η μετατόπιση έμφασης από την τεχνική στη δύναμη, δυστυχώς έχει χτυπήσει και το ποδοσφαιρό. Το Α-Ω στο σύγχρονο ποδοσφαιριστή είναι να τρέχει και πάλι να τρέχει. Για αυτό και πολύ βιρτουόζοι του παρελθόντος μπορεί σήμερα να γίνονταν αλλάγη στπο '60. Αυτόματα αυξήθηκε και το κίνητρο ντοπαρίσματος, αφου πλέον είναι πολύ δύσκολο να αντέξει κανείς αυτούς τους εξοντωτικούς ρυθμούς του σύγχρονου ποδοσφαίρο + συνεχόμενα παιχνίδια.
05/04 11:17  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Το απόγευμα και εφόσον δεν έχει εκτροχιασθεί η συζήτηση, θα καταθέσω εδώ συνοπτικώς τις απόψεις μου.
05/04 11:19  Swearengen
Αφήνοντας (προς το παρόν) κατά μέρος τις αθλητριες-μοντέλα, επανέρχομαι στο κυρίως θέμα, ήτοι "λαϊκός αθλητισμός". Λοιπόν, στην Ελλάδα έχουμε ανεπτυγμένο σε εξαιρετικό βαθμό ένα και μόνον λαϊκό άθλημα, αυτό του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σχεδόν κάθε Έλληνας κρύβει μέσα του ένα πιλότο, ένα ραλλίστα. Τό 'χουμε στο αίμα μας το σπόρ. Τό τί σπόϊλερ, αεροτομή, ζαντολάστιχο και μπουρί κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους, είναι αδιανόητο. Απόλυτη φαντασίωση το Subaru Impreza. Τα ίδια και επί δύο τροχών, με αντίστοιχο must Υamaha R1 και Suzuki Hayabusa. Εκεί να δεις σπορτιφιές. Εκείνο που με παραξενεύει, είναι πώς διάβολο εξηγείται το γεγονός ότι από τέτοιο "φυτώριο" δεν έχουμε αξιωθεί να βγάλουμε ούτε έναν αξιόλογο οδηγό, σε οποιαδήποτε σοβαρή αγωνιστική κατηγορία. Μη ακούσω για Τζίγγερ και Βωβούς, γιατί θα πέσουν φάπες :)
05/04 11:21  Nastybishop
Φίλε Τριαντάφυλλε τα διαλλείματα ελαφρότητας ευφραίνουν καρδίαν.
Επειδή από ότι έχω καταλάβει έχεις εμπλοκή με τον ερασιτεχνικό αθλητισμό, με μεγάλη χαρά θα ακούσουμε τις απόψεις σου.
05/04 11:26  Nastybishop
Μα δεν έχουμε λαϊκο αθλητισμό Swear, ούτε εκεί. Δεν είναι αθλητισμός οι μπούκες, τα χταπόδια και τα αυτοκόλλητα με τις νεκροκεφαλές...
Που είναι οι πίστες μηχανοκίνητου αθλητισμούς, που μπορεί να πάει ο καθένας και να πειραματιστεί στην σπορ οδήγηση χωρίς να στείλει κανέναν κακομοίρη στον αγύριστο;;;
Στη Γερμανία στο Νιρμπουργκινγκ, μπορείς να πάρεις εσύ την Hayabusa σου ή το CBR η δεν ξέρω τι άλλο και να οδηγήσεις σε μια από τις πιο συναρπαστικές διαδρομές στον κόσμο...εδώ τι; Ούτε GP δεν κατορθώσαμε να διοργανώσουμε, που μέχρι και οι Τούρκοι έκαναν...
05/04 11:33  Nastybishop
Βασικά παντού κυριαρχεί μια λογική επιδειξιομανίας. Πχ. η μόνη διαδεδομένη μορφή μαζικού αθλητισμού στην ελλάδα είναι τα γυμναστήρια. Όπου εκεί υπο το συνοδεία hits στο διαπασών, σφίγγονται όλοι μπροστά από έναν καθρέφτη, μπας και φορέσουν κανένα κολλητό μπλουζάκι το καλοκαίρι...Μα είναι αθλητισμός αυτό το έκτρωμα;
Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχει και δίψα για κάτι διαφορετικό. Μια πίστα αναρρίχησης που πηγαίνω, την μοναδική σε ακτίνα ένας θεός ξέρει πόσων χιλιομέτρων, είναι τίγκα στον κόσμο! Αλλα τέτοιες πρωτοβουλίες που μπορούν να φέρουν τον κόσμο κοντά στον πραγματικό αθλητισμό, δυστυχώς είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας...
05/04 11:38  Swearengen
Ξαναγυρίζω στα του παρόντος. Συζήτηση προ τεσσάρων (πάνω-κάτω) ετών, με γνωστό μου Ολυμπιονίκη (όχι της άρσης βαρών, άλλου αθλήματος σάλας). Γίνεται εκτενής αναφορά στους συναδέλφους του, της άρσης βαρών. Τους αποκαλούσε ... "τα Αλβανά". "Τίγκα στην ντόπα", κατ΄αυτόν. Τα όσα είδαν τώρα το φως της δημοσιότητος, ήταν πασίγνωστα όχι σε στενό, αλλά σε κάπως ευρύτερο κύκλο προσώπων. Και αν τα γνώριζα εγώ (εκτός αθλητικής κοινότητας), θεωρώ αδιανόητο να μην είχαν φθάσει στα αυτιά των αρμοδίων, από τον επικεφαλής της οικείας Ομοσπονδίας μέχρι τον εκάστοτε ΓΓΑ και Υπουργό. Το ερώτημα λοιπόν είναι τί έκαναν αυτοί, για την προστασία της χώρας από τον διαφαινόμενο διασυρμό. Πολύ δε περισσότερο, μετά τα γνωστά καραγκιοζιλίκια με τους Κεντέρη-Θάνου, οπότε ο βόθρος είχε ΗΔΗ ξεχειλίσει. Όχι απλώς δεν έκαναν το ελάχιστο βήμα προς την κατεύθυνση της κάθαρσης, αλλά αντιθέτως, συνέχισαν την ίδια ακριβώς πρακτική, με τους ίδιους ακριβώς ανθρώπους. Σου λέει "ο συγκεκριμένος προπονητής, Ο,ΤΙ και να κάνει, δεν πιάνεται, άρα παραμένει στη θέση του". Έλα όμως που πιάστηκε και αυτός ? Και δω μπαίνει ένα άλλο θέμα : Εντάξει αυτοί που συνελλήφθησαν τώρα. Αχρηστεύτηκαν, καταστράφηκαν, τέλειωσαν. Τί γίνεται όμως με τους παλιότερους, αυτούς που ήδη έχουν εισπράξει διακρίσεις, στρατιωτικά γαλόνια, άδειες ΟΠΑΠ και βενζινάδικων, και ιδίως ΔΟΞΑ ? Πώς ξέρω εγώ ποιός ήταν "καθαρός" και ποιός όχι, στην επίμαχη περίοδο? Εξακολουθεί να παρεμένει ίνδαλμα π.χ. ο Πύρρος (τυχαίο παράδειγμα) ή δίπλα στο όνομά του προστίθεται πλέον ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ ?
05/04 11:45  Nastybishop
Swear έτσι όπως τα λες είναι. Νομίζω ότι στην μικρή κοινωνία των επαγγελματιών αθλητών αυτά τα πράγματα είναι κοινό μυστικό. Και όχι μόνο...Αφού όπως έγραψα και στην αρχή, εγώ όταν το άκουσα χτες, δεν έπεσα από τα σύννεφα...
Και δυστυχώς έχεις δίκιο και στο ότι μαζί με τα ξερά θα καούν και τα χλωρά. Αναπόδραστα, ερωτηματικά θα βαρύνουν όλους πλέον, ακόμα και αν κάποιοι είναι αθώοι.
Για αυτό όπως και τονίζω στο κείμενο, είναι καιρός να αλλάξουμε τα κακώς κείμενα. Μιλάμε για φτου και από την αρχή πλέον. Να σταματήσει η πολιτεία να προωθεί τον πρωταθληματισμό με τόσο καιροσκοπισμό και εμμονή και επιτέλους να ρίξει βάρος στην λαϊκή πλευρά του αθληματισμού.
05/04 11:50  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Μα και εγώ "ανάλαφρα" μίλησα περί "εκτροχιασμού.
Η εμπλοκή μου με τον αθλητισμό είναι σε όλα τα επίπεδα. Από αθλητής,΄...υπεύθυνος πολιτικού φορέα,... σε Δημοτικούς φορείς... σε ερασιτεχνικούς Συλλόγους,..σε Ομοσπονδία... και βεβαίως ως πατέρας εν ενεργείας ερασιτέχνιδας αθλήτριας
Σκέφτομαι κάτι καλύτερο (?) : ένα άρθρο το οποίο (συντόμως) θα σου στείλω να το αναρτήσεις, εφόσον συμφωνήσεις με την ιδέα.
05/04 11:55  Nastybishop
Πολύ ευχαριστώς φίλε Τριαντάφυλλε. Το θυμόμουν από άλλα γραφόμενα σου, ότι έχεις έμπρακτη εμπλοκή στον ερασιτεχνικό αθλητισμό.
05/04 11:58  Nastybishop
Ευτυχώς πάντως που δεν σε λένε Τριαντάφυλλο Πρεζεράκο...γιατί θα ένιωθα πραγματικά άβολα! (βρε σαρδανάπαλε swear, ρεζίλι θα γίνουμε κάμμια ώρα...)
:)
05/04 12:06  Swearengen
Ποιός θα πάρει την πρωτοβουλία NastyBishop ? Ποιόν ενδιαφέρει σ' αυτή τη χώρα η προαγωγή μία δραστηριότητας δίχως πολιτικό αντίκρυσμα ? Άκου κάτι που ίσως να μην το γνωρίζεις. Κρατήσου. Σ' αυτό εδώ το κράτος, μέχρι και την δεκαετία του '70 το άθλημα της επιτραπέζιας αντισφαίρισης τελούσε σε κατάσταση επίσημης απαγόρευσης. Εθεωρείτο συνώνυμο των σφαιριστηρίων και αντίστοιχο του ...ξύλινου ποδοσφαιρακίου (δόκιμος ό όρος ?). Εάν αστυφύλακας συνελάμβανε νέο να παίζει πινγκ-πονγκ, τονε σβέρκωνε και βουρ στο τμήμα γιοα δακτυλοσκόπηση και τα ...περαιτέρω, κατ' αυτόφωρο διαδικασία. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ στη μακρινή Κίνα, ένας πεφωτισμένος ηγέτης προωθούσε την ιδέα του μαζικού ερασιτεχνικού αθλητισμού (παίζοντας και ο ίδιος), με όχημα ακριβώς αυτό το (φτηνό και "εύκολο") άθλημα που εμείς το θεωρούσαμε ..."τεντυμπόϊκο". Το αποτέλεσμα : Κίνα, μόνιμη παγκόσμια πρωταθήτρια στο από πολλών ετών Ολυμπιακό άθλημα της επιτραπέζιας αντισφαίρισης. Ελλάδα : ΟΤΑΝ τελικά ΞΥΠΝΗΣΕ, άρχισε την εισαγωγή αθλητών από τη Ρουμανία, μπας και πάρουμε καμμία διάκριση. Καλίν Κρεάνγκα το όνομα αυτού (Καλλίνικο τον βαπτίσαμε), Νο 15 στην παγκόσμια κατάταξη,΄Ελλην υπήκοος πλέον. Μας ξελάσπωσε ο άνθρωπος. Την ίδια στιγμή, στα ράφια του αρχείου της Ασφάλειας αραχνιάζουν κάτι παλιοί φάκελλοι αληταράδων - τεντυμπόυδων, με όπλο μία ...ρακέτα. Είμαστε για γέλια, να ή ού ???
05/04 12:10  Nastybishop
Απίστευτό! Το παράλογο σε όλο του το μεγαλείο. Εγώ που ασχολούμαι δηλαδή με το σκάκι, να υποθέσω ότι στο μυαλό τους είμαι κάτι σαν πρεφαδόρος (σου λέει επιτραπέζιο το ένα, επιτραπέζιο και το άλλο...)
05/04 12:19  Swearengen
Στην χώρα που γέννησε τον αθλητισμό, προκύπτουν και όλα τα τραγελαφικά που μπορεί να συνοδεύουν τον αθλητισμό. Από την εποχή της φήμης ότι ο αείμνηστος Σπύρος Λούης "έκοψε δρόμο" μέσα από τα χωράφια, μέχρι και σήμερα. Και δεν είναι μόνο τα αναβολικά το πρόβλημα. Πρόβλημα δεν είναι και το καπελωμα του επαγγελματικού ποδοσφαίρου (ειδικά αυτού, του δημοφιλέστερου αθλήματος) από τις κάθε λογής "παράγκες" που το εξουσιάζουν ? Μην αρχίσουμε τώρα, γιατί θα έχουμε φωνές "αγανακτισμένων πολιτών" και δη Ολυμπιακο-Παναθηναϊκών
05/04 12:45  Nastybishop
Αν όντως ο Σ.Λούης έκοψε δρόμο (δεν γνωρίζω, έχει ιστορικά αποδειχθεί;), τότε μιλάμε για μια πράξη βαθύτατα συμβολική και σημειολογική για την νεοελληνική πραγματικότητα...

ΥΓ. Πάντως οι αναγνώστες του blog, δεν πρέπει να έχουν παράπονο. Εκεί που ο τραχύς Σπαρτιάτης τους έβαζε βιντεάκια με τον κτηνώδη Γερμανό δισκοβόλο Lars Riedel. Ο Nastybishop σας βάζει...Ερρικά Πρεζεράκου και Yelena Isinbayeva!
05/04 12:52  Ηρακλής
υπερπρωταθλητές δεν γεννιούνται με λαικο αθλητισμό , όπως δεν γεννιούνται εφοπλιστές με λαικο καπιταλισμό!
Η πάσης φύσεως ντόπα κυριαρχεί σε όλες τις εκδηλώσεις της ζωής μας.
Απλά κάνουμε αθλητισμό για μας και αν θέλουμε έχουμε και το θίασο για να κάνει αγωνιστικό αθλητισμό, και όποιος θέλει εν γνώσει του ας πάει εκεί.
05/04 12:58  geokalp
διαφωνώ στον τίτλο του ποστ!

αλλά λέτε μερικά πολύ ωραία
"ντοπέ είναι όποιος πιάνεται", η κορυφαία ρήση!

η ουσιά που έβγαλαν τα κάτουρα των 11/14 δεν παρασκευάζεται πουθενά προς λιανική!
είναι ουσιά που δίνεται - ύστερα από έρευνες - μόνο σε πειραματόζωα ζώα!

ο έλεγχος που έγινε στον Αγ.Κοσμά, και δεν έλειπε κανείς καθώς η ουσιά όχι ότι δεν ενιχνευόταν αλλά δεν την έψανχναν, καθώς επισήμως δεν τη χρησιμοποιούσαν, από τη WADA στάλθηκε στα εργαστήρια της Γερμανίας όπου ήξεραν τους κωδικούς για να την ανιχνεύσουν...

πάντως, ο καλύτερος εγχώριος αρσιβαρίστας Κουρτίδης είχα καθαρό το α' δειγμα

μάλλον υπάρχει ακόμα μια διασύνδεση με τη BALCO που έδινε σε Μάριον Τζοουν, Τζέκο και γενικά τους top παγκοσμίως

05/04 12:58  Ηρακλής
Καλά δεν είχα διαβάσει τα σχόλια, και νόμιζα ότι... μιλούσατε σοβαρά!
Αλλά μια που το θέτεις, εξήγησε μου γιατί οι θεατές του άλματος εις ύψος γυναικών, κάθονται εκει που παίρνουν φόρα οι αθλήτριες;;;;;;;;;;
05/04 12:59  Nastybishop
Δεν θέλω να είμαι ισοπεδωτικός Ηρακλή. Από ένα μαζικό λαϊκό αθλητισμό, μπορούν να βγουν πρωταθλητές.
Σε μια κατ ιδίαν συζήτηση που είχα πρόσφατα με προπονητή του στίβου, μου είπε ότι μπορεί κάποιος να κάνει πρωταθλητισμό (τουλάχιστον σε πανελλήνιο επίπεδο, αλλά και σε διεθνές μέσα σε κάποια όρια) παραμένοντας νόμιμος.
Είναι απλά πολύ δύσκολο. Θέλει πολύ ταλέντο και πολύ δουλεία. Για τον Κεντέρη μάλιστα μου είπε, ότι πρόκειται για τεράστιο ταλέντο και δουλευταρά. Όμως τα προβλήματα αρχίζουν όταν τα θέλεις όλα και τα θέλεις και γρήγορα...
05/04 13:02  Nastybishop
Σοβαρά μιλάμε Ηρακλή, αλλά λέμε και κανά ανάλαφρο, έτσι σαν αλατοπίπερο της κουβέντας.
Λοιπόν πάμε στο επι κοντώ τώρα...Δες τα σώματα των αθλητριών του επι κοντώ και συγκρινε τα με τα αντίστοιχα των σπρίντερ. Καμμιά σχέση έτσι; Ξέρεις γιατί; Στο επι κοντώ έχει τεράστια σημασία η τεχνική, ενώ στα σπριντ...σκάσε και τρέχα...΄

Κατά συνέπεια αν δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στα τεχνικά αθλήματα μέσω υποδομών, σχολικού αθλητισμού, καλλιέργειας αθλητικής κουλτούρας, λαϊκών προγραμμάτων μπορούμε και να διαδώσουμε τον αθλητισμό, με ότι προσωπικά και κοινωνικά οφέλη αυτό συνεπάγεται, αλλά και να βγάλουμε πρωταθλητές.
05/04 14:11  Swearengen
@NastyBishop
Εισηγούμαι την εφεξής ανάρτηση, ως επικεφαλίδος, ειδικής πινακίδας, διευκρινιστικής της σοβαρότητος ή μη των θεμάτων σου.
Ειδάλλως, ελλοχεύει ο κίνδυνος ανοίγματος εσφαλμένων θέσεων, κοινώς "εγκλωβισμού" σοβαρών συζητητών, παραπλανηθέντων εκ του εκάστοτε απατηλού και ψευδεπίγραφου τίτλου σου, σε διαλόγους αμφιβόλου ποιότητος και προφανώς στερούμενους πάσης σοβαρότητος.
05/04 14:16  Nastybishop
Swearengen, τα θέματα μου είναι σοβαρά με πολλές ασοβαρες όμως πινελιές. Συνεπώς αυτό που ζητάς είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον!
Αλλά δεν ανησυχώ, ουδέν κρυπον υπό τον ήλιον, είναι θέμα χρόνου να με πάρουν είδηση...
05/04 14:22  Swearengen
Ξανασκέψου το, πάντως. Στο κάτω-κάτω, για πάρτη μου νομίζεις ότι το ζήτησα ? Για άλλους φροντίζω :)
05/04 14:27  Nastybishop
Χεχε λες να μην το ξέρω ότι το λες για χάρη άλλων, αφού το έχω πάρει είδηση ότι οι πιο - ας πουμε- alternative (sic) διάλογοι σε ελκύουν όπως τα άνθη τις μέλισσες...

YΓ. Πάντως έχεις ένα κάποιο δίκιο. Βλέπει ο άλλος "λαϊκος αθλητισμός", σου λέει, α σοβαρό μπλογκ...και μολίς μπει μέσα, βλέπει βιντεακια της Ιsinbaeva που σκύβει να δέσει τα κορδόνια της. ΧΑΧΑΧΑ...αλλά πέρα από την πλάκα, είπαμε και σοβαρά πράγματα.
05/04 15:23  elenitsa 1
Ας γυμναστει καπου,καπως η νεολαια,γιατι δε μας βλεπω καλα.Διαβητικοι απο τα 20 εχουν αρχισει να γινονται,ασε τους τετραπαχους που κυκλοφορουν παντου.Ουτε για σφαξιμο να τους ειχαν!Οι καφετεριες ειναι γεματες απο το πρωι ως το αλλο πρωι με αραχτους,μονο τα δαχτυλα τους γυμναζουν,γραφοντας μηνυματα στο κινητο.
05/04 17:39  epidoxos
5 φιλε..Μειναμε να καμαρωνουμε για μεγαλειωδεις αθλητικες εγκαταστασεις που σκουριαζουν σε ολη την αττικη και εαν κανεις μια βολτα κατα Πατησια, Κολωνο Παγκρατι ουτε μπασκετα δε βρισκεις καλα καλα..Τι να τα κανεις τα μεταλλια και τους πρωταθλητες οταν η μεγαλη μαζ του κοσμου δεν εχει δυνατοτητα προσβασης σε στοιχειωδεις υποδομες..δηλαδη αν θελω να κανω τζοκινγκ που θα τρεξω ...στην Αλεξανδρας?? Εβαλαν στα σταδια 20 ατομα που οι φωνες τους εχουν αλλοιωθει απο την ντοπα και οι γκομενες αμα μεινουν αξυριστες για καμια εβδομαδα θα μοιαζουν με μητροπολιτες..και απο γυρω καθονται ολοι οι χοντροι και οι αγυμναστοι να τους χειροκροτανε,,αυτο δεν ειναι αθλητισμος..Κολοσσαιο θυμιζει...
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
13 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail
Σελίδα 1 από 2Νεότερα σχόλια »Τελευταία σελίδα

Σχετικά με το blog



Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις