Nastybishop
Ούτε Αριστερά, Ούτε Δεξιά.
1199 αναγνώστες
Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2009
19:42

Κάποιος στα μπλογκς έγραψε ότι αυτά που γράφω είναι σοσιαλδημοκρατικές σκατούλες. Οχι ότι με νοιάζει η βλακεία του καθενός. Είναι όμως μια πρώτης τάξης ευκαιρία να γράψω δυο πράγματα για αυτό το καταραμένο δίπολο που πισωδρομεί την χώρα τόσα χρόνια. Που ταμπελοποιεί τα πάντα και μέσα σε μια παράνοια άρνησης και διχασμού μας αρτηριοσκληρώνει.

Για το τι έχει συμβεί στην Ελλάδα μετά τον εμφύλιο και για το τι εστί το δίπoλο "αριστερά ή δεξιά" τα έχει πεί πολύ πιο εύγλωττα η βρωμόστομη μπαρμπουτιέρα (nofairgame.blogspot.com). Τον κάνουμε copy paste λοιπόν:

"Γιατί η προεργασία έχει ήδη γίνει. Από τους σοσιαλ-ηστές που τα κούρσεψαν όλα στην δεκαετία του ‘80. Και δεν μιλάω για το ταμείο. Μιλάω για την ζημιά που έγινε στο ηθικό κεφάλαιο αυτής της χώρας. Η μισή ζημιά είχε γίνει από τους βλαχοφασισταράδες γερμανοτσολιάδες και τους προδότες με τις χαρτοσακούλες στο κεφάλι που τόσα χρόνια μετά παρίσταναν τους πατριώτες. Η “πατριωτική” παράδοση είναι η πιό μολυσμένη. Αλλά ζημιά έγινε και από τους άλλους, τους πράκτορες της Κομιντέρν που έβαλαν κι αυτοί το χεράκι τους για να διαλύσουν το μαγαζάκι. Ζημιά έγινε και από την ψευτοφιλελεύθερη δεξιά και από την αμερικανοεβραιοκίνητη χούντα. Και στο τέλος ήρθε η λαίλαπα. Οι σοσιαλκουφάλες για να καταστρέψουν ό,τι είχε γλυτώσει. Η μεγάλη ζημιά που έκανε το θασόκ είναι ότι κατέλυσε κάθε έννοια ιεραρχίας και ήθους. Όλοι ίσοι. Και ο εργαζόμενος και ο λουφαδόρος. Και αυτός που δεν έχει τελειώσει το δημοτικό και ο δόκτορας που έχει φάει τα νιάτα του στα εργαστήρια. Και αυτός που κατέχει την επιστήμη που σπούδασε και αυτός που πήρε πτυχίο με σκονάκια και δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα. Και ο λιγδιάρης γιατρός/ μηχανικός /δικηγόρος που κάνει βρωμιές και εκείνος που κάνει σωστά την δουλειά του. Οι επαγγελματικοί σύλλογοι είναι όλοι για το ανδρικό μόριο. Δεν έχουν δικαίωμα να αφαιρέσουν την άδεια ούτε προσωρινά από κάποιους που καταπατούν τον νόμο καθημερινά και που είναι ντροπή για το επάγγελμα που ασκούν."

Ποιά αριστερά και ποιά δεξιά; Με δουλεύετε;

Αλλά ας αφήσουμε τα τις Ελλάδος και ας δούμε το θέμα πιο σφαιρικά. Όλες οι κοινωνικές θεωρίες που έχουν αντέξει και θα αντέξουν στο χρόνο έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, έχουν την ίδια τελικότητα. Ποια είναι αυτή ; Η βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας. Οι όποιες διαφορές δεν αφορούν τον σκοπό (που συνήθως είναι κοινός) αλλά τα μέσα. Πως θα φτάσουμε εκεί που θέλουμε; Αυτή είναι η κύρια διαφωνία. Λόγου χάρη μην νομίζετε ότι οι νεοφιλελεύθεροι θεωρητικοί είναι τίποτα αναίσθητα γουρούνια που δεν νοιάζονται αν συνάνθρωποι τους υποφέρουν από την φτώχεια ή οι σοσιαλιστές "μητέρες τερέζες" που θέλουν να σώσουν τον κόσμο. Ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Απλά οι μεν λένε "ρε παιδιά οικονομική ανάπτυξη και θα δοθούν ευκαιρίες να φάνε όλοι", ενώ οι άλλοι λένε "Όχι η αγορά δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Χρειάζονται κρατικές αναδιανεμητικές πολιτικές".

Πάμε πάλι στην Ελλάδα. Πιστεύετε ότι μπορεί να μας οφελήσουν σε τίποτε πλέον τα μετεμφυλιακά σύνδρομα που θολώνουν τα μυαλά μας τόσα χρόνια; Που μας οδηγούν να απορρίπτουμε μια ιδέα, απλά επειδή είναι αριστερή ή δεξια προτού καν την αξιολογήσουμε;

Ασφαλιστικό, δημόσιο χρέος, ανεργία, υγεία και τόσα άλλα. Αυτά τα προβλήματα θέλουν ΛΥΣΕΙΣ. Πολιτικές που να λειτουργούν. Τι μας νοιάζει τι χρώμα θα έχουν;

Σχόλια

06/01 19:50  Nastybishop
Ναι για να έρθουν οι κάτω να ανατρέψουν τους πάνω, για να γίνουν αυτοί πάνω. Λες και δεν το είδαμε το παραμύθι να παίζετε στο θέατρο της ιστορίας ξανά και ξανά.
06/01 20:02  Nastybishop
βρωμερέ μαρίνη, με τις επαναστατικές σου ιστορίες φως δεν πρόκειται να δούμε. Κράτα τις μπας και ρίξει κανα γκομενάκι σε καμμιά συναυλία της ΚΝΕ. Η Ελλάδα αυτή την στιγμή χρειάζεται λύσεις. Αύριο μεθαύριο που το ασφαλιστικό θα τεζάρει τι θα κάνουμε; Θα τραγουδάμε τσε γκεβάρα;

Πρέπει κάποιος να το φτιάξει αυτό το πράγμα. Τελεία και παύλα.
06/01 20:07  Nastybishop
Σε ευχαριστώ μαρίνη για το ενδιαφέρον...
06/01 20:08  CANYON
5*...
06/01 20:10  Nastybishop
Πάντως πες τις παπαριές σου μαρίνη και κάθε μαρίνης δηλαδή...τι σημασία έχει; Ο τόπος δαρβινικά είτε θα σωθεί είτε θα πάει στο διάολο. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Κάποιοι θα βρεθούν να παλέψουν για να μην πάει στο διαόλο, αυτό είναι σίγουρο.
06/01 20:12  shade
Κανείς δεν τολμάει να εφαρμόσει το : "λιγότερα συνθήματα και πιό πολύ δουλιά" και όταν το λέει εννοεί να δουλέψουν οι άλλοι και όχι ο ίδιος.
Ο καθένας από εμάς συμφωνεί, αλλά δείχνουμε τους άλλους γιά να εφαρμοστεί πάνω τους.
06/01 20:15  Nastybishop
Καλά μαρίνη, ξεσούρωσε πρώτα και τα λέμε ύστερα...

shade, μας έχουν φάει τα συνθήματα και η ανέξοδη πολιτικολογία. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Τα προβλήματα είναι συγκεκριμένα, τα γνωρίζουμε και έχουν συγκεκριμένες λύσεις, οι οποίες είτε θα δοθούν άμεσα (βασικά χτες έπρεπε να είχαν δοθεί), είτε θα τα αφήσουμε να μας πνίξουν.
06/01 20:26  Nastybishop
Ας πάρουμε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου. Μέγα πρόβλημα. Δεν πάνε να τσακώνονται αριστεροί-δεξιοί, ΠΑΜΕ, ξε-ΠΑΜΕ , ΣΥΡΙΖΑ και το κακό συναπάντημα;

Μηδέν ον εκ του μηδενός όντος.

Οι εξαγωγές πρέπει να αυξηθούν. Αλλιώς δεν γίνεται. Θέλετε να συζητήσουμε πως; Ευχαρίστως. Με επιδοτήσεις, με αναδιάρθρωση της παραγωγής, με ...ότι θέλετε.
06/01 20:28  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Αντιδρώ όταν κάποιος μιλάει ή γράφει για "λαό" και όχι ΠΟΛΙΤΕΣ.
Όταν διαβάζω ή ακούω για "μάζες' με πιάνει σύκρυο.
Το χειρότερο είναι ότι τους λάθος - ΑΤΑΞΙΚΟΥΣ - όρους χρησιμοποιούν αποπροσανατολισμένοι"αριστεροί"... οι οποίοι "ρίχνουν νερό στο μύλο" και "στρώνουν το δρόμο" σε -αλήστου μνήμης - άντιλήψεις τύπου "μη προνομιούχων".
Ναι, η κοινωνία μας είναι ταξική.
Ναι επίσης, υπάρχει ένα πλήθος διαταξικών προβλημάτων, συναινέσεων και αντιθέσεων.
Θα ανέβαζα σειρα "άρθρων φωτιά", αλλά σ΄λεβομαι το χώρο και τον κόπο των καθ' έξιν 1*ριστών...
06/01 20:36  Usοund
Καλά, είσαι σοβαρός? Έγραψες όλο αυτό για να πείσεις τον μπίχλα? Δεν του έριχνες κανα κουβά νερό? Το χειρότερό του!
06/01 20:39  Nastybishop
usοund είχα σκοπό να γράψω ούτως ή άλλως κάτι παρόμοιο. Πήρα την αφορμή και ήρθε και έδεσε το γλυκό.
06/01 20:41  protesilaos
Εγω παλι δεν αντιδρω οταν καποιος μιλαει η γραφει για λαο.Ειμαι ομως υποψιασμενος για νεοταξιτικες ορολογιες τυπου "κοινωνια των πολιτων",ΜΚΟ(χρηματοδοτουμενες απο το κρατος)κλπ.
Α,και τον ορο λαος και λαικη κυριαρχια τον αναγραφει ρητα και το Ελληνικο Συνταγμα...
Αρθρο 1,παρ 2 και 3:
2. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.

3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
06/01 20:44  Nastybishop
protesilae, εγώ νομίζω ότι οι λέξεις δεν ανήκουν σε κανέναν. Κάθε φορά κρίνουμε από το όλο πλαίσιο. "Νεοταξιτικες" ορολογίες όπως λες μπορεί να χρησιμοποιούμε όλοι άθελα μας. Τι σημαίνει αυτό; Ότι κάνουμε προπαγάνδα; Η ουσία είναι αυτό που μετράει.
06/01 20:47  protesilaos
Ναι,και ουσια ειναι οτι η λεξη "λαος" και οχι το ψευτοεκσυγχρονιστικο "κοινωνια πολιτων" αναγραφεται στον καταστατικο χαρτη της Ελληνικης Δημοκρατιας.
Εκρος αν εκανε λαθος ο Κωνσταντινος Τσατσος και ξερουμε εμεις καλυτερα.
06/01 20:51  Nastybishop
πρωτεσίλαε, προφανώς δεν διαφωνώ ούτε με το σύνταγμα, ούτε με τον Κ.Τσάτσο, ούτε με εσένα. Απλά δυσκολεύομαι να βρω τι το μεμπτό έχει η φράση "κοινωνία των πολιτών" αυτό καθαυτό, πέραν του γεγονότος ότι ενδεχομένως να την έχει χρησιμοποιήσει κάποιος που αντιπαθούμε. Τι σημαίνει αυτό; Ότι λερώνεται η έννοια;
06/01 20:56  zeuspower
παιδες...δεν το βλεπετε που ερχεται,ε,μα νομιζω πως ναι...

ποιο ? μα καποιο απο τα ακραια σεναρια !
ειμασταν μια χωρα που δουλευε οριακα...ηρθε λοιπον η παγκοσμια κριση και τωρα αρχισαν να σκανε απο ολες τις μπαντες αυτα που τοσο καιρο καταφερναμε και κρυβαμε...

ετσι θα δουμε καποιο ακραιο σεναριο να πραγματοποιειται και μετα ισως ερθει η ανακαμψη...

και μην νομιζετε οτι μονο εμεις ειμαστε ετσι,πολλες χωρες καπως ετσι δουλευαν και τα μπαλωναν...

φανταστειτε εναν ασχετο,απο τους τοσους που κυκλοφορουν,οδηγο...με το ζορι κυκλοφορει σε φυσιολογικες συνθηκες,οριακα...
οταν πεσει σε εναν δυσκολο δρομο με βροχη τοτε η καταστροφη ειναι νομος...(αν την γλιτωσει θα γινει καλυτερος οδηγος ! το πιασατε το υπονοουμενο...)
06/01 20:59  protesilaos
Νasty,εγραψα το σχολιο λογω της φρασης [Αντιδρώ όταν κάποιος μιλάει ή γράφει για "λαό"].Δεν αναφερθηκα σε δικες σου σκεψεις,διοτι με τις περισσοτερες συμφωνω.
Παντως,μια που ανοιξαμε την κουβεντα ,οι λεξεις και η φρασεις εκτος της ετυμολογιας,εχουν και βαθυτατα σημειολογικο χαρακτηρα και συχνα(στον χωρο της πολιτικης,της ιδεολογιας,της διπλωματιας)αποκτουν βαρυνουσα σημασια.Εν προκειμενω,ο προπηλακισμος της λεξης "λαος" σηματοδοτει μια ολοκληρη κοσμαντιληψη...
06/01 21:31  Usοund
Κάτω τα χέρια απ το λαό!
06/01 21:57  Σάρισα
Join the club.Αυτα ελεγα απο περισυ κι εγω, αλλα εν μεσω φαγοποτιου, ολα μοιαζουν ροδινα κι ωραια, τωρα αρχιζουμε και βλεπουμε και την αλλη(σαπια) οψη του νομισματος.

Ο βασιλιας ειναι γυμνος. Και γι αυτο φταιμε ολοι. Απο τον πρωτο ως τον τελευταιο ΠΟΛΙΤΗ της χωρας.
07/01 00:38  Habanero
Τα πράγματα θα χειροτερέψουν κι άλλο προτού καλυτερέψουν.
07/01 00:43  Nastybishop
Aν το καλοσκεφτείς ίσως είναι αναπόφευκτο. Κάποια αποστήματα πρέπει να σπάσουν. Άρα ή τα σπάμε μόνοι μας ή σπάνε μόνα τους από το πύον.
07/01 01:22  Yannis K.
Απο John Maynard Keynes που ειναι και στη μοδα τελευταια αλλα κα λογω της ονομαστικης εορτης του:
"Καπιταλισμός είναι η καταπληκτική δοξασία ότι οι πιό αχρείοι άνθρωποι θα κάνουν τα πιό αχρεία πράγματα για το καλό όλων μας".
07/01 01:26  Nastybishop
Έχει πει κάτι καλά ο πούστης (στην κυριολεξία) όπως και ο Oscar Wilde (άλλος από εκεί..)!
07/01 01:58  Κλεάνθης
Χρόνια καλά φίλε Yanni!
07/01 01:59  Κλεάνθης
Σου εύχομαι να μην βρει ποτέ γιατρειά το ΑΝΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΟ!
07/01 02:23  Yannis K.
Φχαριστω Κλεάνθη.
Τι θα πιείς?
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
22 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog



Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις